Om du vill!..^^

Börjar med att säga att igår var väldigt fint.
Först var det teater om någon som var sjukt ful men som sedan blev otroligt
vacker. Helt okej pjäs även fast ja och jona somna till lite en stund, shyy!
Och att den smällfeta pjässkaparen stod bakom oss och garvade högt och
ljudligt åt nästan alla repliker.
Efter det var det dags för Johannes band Stepping on Glass
att entra scenen och köra loss!
Självklart fotade jag och filmade en del mehehe. Deras andra spelning var
det(dagen innan var den första).

Jag måste fasen ta tag i fotandet mer!.. för ja flumma till det när ja sprang
rundor där framför all the people och skulle fota bandet! Ja skyller på att
öhhm, kameran inte ville som jag hehe, även fast ja gjorde "rätt".
So, much more photos please!
Blev dock lite mer lek med kameran på efterkonsertenchillet.
Jag kanske lägger upp några bilder ifrån konserten senare
efter att ja master:at dem liiiite, no its not fusk! humhum.
Btw så kan man ta nattphotosessions nu för det är hyffsat varmt ute på the natten!
Så det kanske är det man ska göra? Med massa lampor och grejer? Lång slutartid? Fantastiskt!
Massor med idér men lite doing känns det som! Must.. use.. the force! hehe
Fundering, hum^^(där kom en smiley, sånt man inte får ha på bloggar!)

Over and Under and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0