First Maj

Något annorlunda dag efter majbålen stod i brand! Vi begav oss efter lite målande och ritande och mycket om och men bort till nån slags förening som hade party vid nobel. Gratis inträde och massa folk.
Det bästa var när vi fick syn på två äldre män i 45års åldern som satt och halvdäckade på varandra!
Det var bra musik och Jonis va glad! Helt plötsligt ser vi en snubbe springa runt i bar
överkropp och räcka finger till alla som kom i hans närhet. Självklart var det allas våran alkisgubbe
om vaknat till liv höhö. Han fick va med och dansa innan han däckade så smått igen.
Btw så var Valborg awesome! Det var ungefär festivalstämning och sjuuukt mycket folk.
Nästan alla var där, ja missade dock vissa, och vissa missade jag för jag var... ehee, så full av energi! haha
Kvällen slutade hur som helst på Bodoni i Malmö dock. Fråga mig inte hur! Men det var fint där med, massa random saker och mycket skratt! Så, nu har jag skrivit ett sånt här inlägg om min dag
och hur den var, väldigt formellt och tråkigt möhöhö, blir upgrade nästa! Här kommer the gubben!

You are welcome^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0