En riktig Hadoukenhelg^^

På fredag började helgen rätt lugnt trodde jag. Detta var dock inte fallet. Istället inledes
fredagskvällen med ett supergreat Lamamöte på värnhem för att sedan bära av hem till mig för
OLDBOY watching! Det blev oh so fattyfatty med godis från nöjesmagasinet men
dock inget oldboytittande, det får tas igen senare!
Istället blev det härliga gubbswingsslängkyssar av gubbarna utanför big bowl, mängder
med annat awesomness och MASSOR med klibbigt gumwar i armvecket! humhum. Men hur
som helst var det galet med episkt trevlans fo sho som man säger! hehe. Och ja... jag åt upp
resten av godiset själv.. nästan!

Lördagen blev det party! Johannes band Stepping On Glass hade spelning och det blev
en riktigt fin efterfest.
Senare bar det av till möllan och upp till Vide på fest efter att ja mött upp Anna som
ville joina. Väl på festen blev det Leopardmönsterfiltspringande och parfymspillande.... ja, ni
vet fester! Massa galet men roligt var det.
Jag har faktiskt börjat på en tecknad busscen i after effects som inte är klar än. Men
det är på gång! Kvällens äventyr fick bestå av målplanering för företaget och därefter
mystiskt fotande in the parken. Massa lampor och johannes skulle ha ett skivomslag
till bandet.

Kvällen avslutades dock med att jag och Jona trallar nerför gatan bort mot mig och
hittar en 70år gammal man som hade fått nått fel och svimmat! Han hade legat där
en timme ungefär sa han utan att någon hjälpt honom. Hans ben hade lagt av också...
Men han var cool och hade en cowboyhatt och skulle röka precis innan ambulansen dök upp!
Det lustiga var att ambulanspersonalen kände igen honom. Det löste sig och de
tog han om honom.

Men nu till kvällens fotande! Bilderna..... kommer upp imon säger vi! mehehehe, tills vidare
får ni hålla till godo med bilder på en awesome lama från i fredes! Lite Spååwr över det hela faktiskt!

I know you like it! I do!



Och här är filmen on the Alkisswingslängkyssargubbarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0